ny vaken och glad

Jag älskar att sova. Men idag sov jag lite länge, tycket mitt huvud i varje fall. Ni vet när man vaknar med en lätt huvudvärk som inte direkt är jobbig men den finns där ett tag.


har svindag idag... börjar kl 13 och slutar kl 21. Dagen blir ju hel knäpp.  Men det gör inget för jag läste i tidningen att Martina Haag givit ut en ny bok. EN ANNNAN DEL AV BROMMA!  Hon e sjuk knäpp. Maratonläsning på G ska bara hitta den först. Lite kaxigt att ta till namnet En annan del av Bromma.
Hemmingsson på GD tyckte att  den vara bra men att Martina själv är ytlig! FY



   semesterläsning kanske, om jag kan vänta. 


Nu börjar helvetet med att klä sig... skulle det inte vara bra om vi gick nakna.?


Im still alive...

Kommentarer
Postat av: Sverka

Hmmm, det där sista låter ju intressant. Gävle som nudiststad? Kanske skulle kunna funka... Kram

2008-07-16 @ 13:02:48
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

ja det skulle du gilla va? =)

2008-07-17 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0