Musikgud.

Sitter på jobbet och är så tagen av en liten kille. Liten och liten är väl 20 tror jag. Hur som helst fråga han om jag kunde öppna ett rum som vi har ett piano i. Gjorde detta och tänkte att det skulle låten en massa. Att det förmodligen skulle låta som det brukar göra.............

Tårar kom. Det vart hur bra som helst. Killen spelade så bra att jag nästan sluta andas. Frågade vart han lärt sig det där och han svarade att han bara spelade. HAN KAN INTE LÄSA NOTER. Helt sjukt. Jag börja direkt med kan du spela den här och den här. Han lyssna på en låt på min telefon och sedan spelade han den på pianot. Vansinnigt!! Det bästa är att han inte kör med klassiskt skit. Han spelar fortfarande och jag är lika tagen av det nu som för 1 timme sedan. Har själv spelat piano och har till och med mitt egna piano hemma hos pappa.

MEN JAG KAN INTE SPELA! Super sjukt bra. Idag är han musikens stora gud. =)


Kommentarer
Postat av: a la Louise

Ha en forts. trevlig dag !

Puss

2008-07-17 @ 19:22:53
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

kikar in =)

2008-07-17 @ 19:27:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0