Musik på full volym och lite vin…

detta är vad jag ska syssla med i kväll men tro inte att det är någon fest inte. Det blir bara jag i min 2rok. Men det skulle inte vara fel att dela min flaska vin med någon. Kanske ska poängtera att detta inte händer varje dag hela veckan. Ja det här med vinet alltså. =)

Men ibland är det så trevligt att bara dra omkring hemma och göra ingenting liksom bara ta in och växla. Ta in och växla alla grejer som en oväntad attack från en känd person,

hjärtlöshet är det värsta hjärtfelet. En störtskön dam kom in med godis till mig idag. Tack igen Ja och en massa mer saker.


En ska till som jag och en vän talade om idag vara att jaga eller jagas!?

Det är en bra fråga men jag kan inte säga gumman vad som är bäst. Det bror lite på det där ju.


Hitta bilder från midsommar. Jag och pappsen  efter en hård fotbollskamp.

Kan ju bli lätt sjövild ja....


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

svara gärna på min fråga i bloggen! :)

2008-07-03 @ 21:51:51
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Sverka

Låter ju som en alldeles perfekt kväll och borde göras varje kväll!



Måste bara fråga; kan det ha varit dig jag mötte på stan idag? Och jag är inte en stalker...

2008-07-04 @ 00:46:40
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: jojjo

Sverka: jo det kan mycket möjligt varit jag! jag är på stan hela dagarna. =) Men tack för att du meddela mig om detta. Inte trevligt med stalkers!

=)

2008-07-04 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0