Konstig dröm...

Inatt drömde jag konstigt.  Jag låg en en gräsmatta nånstans och det kom en massa insekter. Allt runt omkring var fullt av dessa men inte jag. =(  senare i drömmen var på jobbet och det kom in människor som också var helt täckt av insekter. Allt och alla utom jag. helt sjuk.  Jaha sen vakna jag och mer vet jag inte. Undra varför man drömmer om sådant?  mycket intressant tycket jag.


Nu ska jag bara jobba lite till sedan börjar en vecka av frihet...hur skönt som helst.
 

Im still alive

Kommentarer
Postat av: Doris sjukt jävla bästa i hela värlen , men de visste ni ju redan , mohaha

Hörru antz jojjo, va fan pysslar du me ..

sitter här o dricker.. hmm saft (öl)

kommer hem på onsdag ja, så städa rikigt fint hemma så ser vi om ja dyker upp hos dej !!!

du får fan lämna lite spår o min tötn blogg me!!

snopp!

2008-07-25 @ 16:49:59
URL: http://mtorsdotter.blogg.se/
Postat av: Bella

Drömmar, är sånt som kan hända och som man går och tänker på utan att man själv vet det, det har jag kollar upp en gång med några vännor.

jag är på åland och det är över 37 grader, 37 grader hade vi i går kväll kvart över sju förstå hur det är på dagarna då :D helt underbart är det här och vi solar, smörjer in mig i 15 men hjälper inte mycket badar och leker och dricker en jäkla massa alkohol hehe .. sysn snart älskar dig pusss bella

2008-07-26 @ 14:56:57
Postat av: lilljojjo

Doris:=) jag lovar att jag ska städa. undrar om det inte är så att du är trött på att bo som du gör? du vet ju att du kan komma när du vill. onsdag kommer du och då tjejen....ska jag krama dig hårt. Puss



Bella: 37 grader? vart då? ta det lungan i solen, I helgen kommer det att hända grejer... lovar.. puss puss

2008-07-26 @ 19:36:10
Postat av: bella

Det är 37 grader hemma oss jan som vi bor hos på kvälen..att ta det lungt i solen är tyvärr för sent, att smörja in sig hjälper inet ett skit, men i morgon kommer jag hem, och kommer väl få skäll av dig för min solbräna. syns snart pusss

2008-07-26 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0