japp nu ska kommer det...

Har haft mitt huvud och allt vad det innebär på en annan plats ett tag.Tankar som inte varit på plats. Alltså ganska mycket annat i  huvudet än det som just nu skulle finnas där kan man säga. Men nu så Per... kommer din morgon att bli som den varit tidigare. Du kommer nu att kunna starta din dag med att läsa allt skit jag skriver. =) Du måste ha tråkigt på ditt jobb.Hoppas inte N läser detta nu. Visst ja det gör han ju varje dag.=)

ja... jag vet inte var jag ska börja. Kan det vara så att man uppfattar mig som en sådan där ytlig tjej? Jag känner mig allt annat om jag säger så! Det var bara en stilla fundering.

De senaste dagarna har varit annorlunda men otroligt trevliga. Om inte annat fantastiskt mysiga.


Skulle vilja läsa andras tankar. Fatta om detta skulle vara möljligt var kul man skulle kunna ha. Ja man skulle kanke inte behöva tänka så mycket själv. Och det skulle förmodligen inte ske sÅ mycket missförstånd skulle jag tro.Jag är en människa med stor tankeverksamhet och jag gillar det. BARA FÖR ATT MAN TÄNKER MYCKET innebär inte det att man tänker på jobbiga saker tvärtom. Bra och kanske konstiga saker.


gjort en stor gjej i dag...när jag jobbar med Rune kan man alltid gå till gymmet vilket jag gjort idag. fy farao vad jag gjorde bra ifrån mig kan jag lova. kanske är ax att slut med allt annat skit som--- ja ni vet vart jag vill komma.

Im still alive.. =)


Kommentarer
Postat av: S

Så fröken har haft några trevliga dagar? Vilket sammanträffande, har nämligen hört att det är flera som har haft det :)

2008-07-16 @ 00:01:59
Postat av: lilljojjo

Sverka:Ja och jag hoppas att det blir fler. Jaha har du också haft bra dagar! Bra =)

2008-07-16 @ 00:19:51
Postat av: Per

Haha, ja, men det är så att jag vill veta vad som händer i andras liv. Så är det lite underhållande när du skriver ibland :D När det är kunder på jobbet är det kul. Men när det inte är det, så finns inget att göra. Slösurfa är det enda man gör.. Så då kan det vara kul att läsa din blogg om det hänt något, så kan man sitta där och le igen :D

2008-07-16 @ 10:29:06
Postat av: Nicke

Om Per gjorde nåt annat än att läsa bloggar på arbetstid kanske han skulle kunna slå chefens resultat;)

2008-07-16 @ 10:32:48
Postat av: lilljojjo

Tack! Ni är roliga ni. Per det är nu dax för dig att jobba. ajaj. Ni kan ändå inte tävla med mig. =)

2008-07-16 @ 11:13:53
Postat av: Per

Haha, jag jobbar hela tiden. Men det händer inte alltid så mycket eftersom vi säljer lite dyrare saker än smycken ! Som kostar lite mer än 19.50:- ! :D

2008-07-16 @ 11:45:25
Postat av: Per

Jag förstår inte heller rubriken, det hänger inte ihop.. :O

2008-07-16 @ 11:47:00
Postat av: lilljojjo

PeR: nej det gör den ju inte ju =)



så ska det stå...japp nu kommer det!

haha

2008-07-16 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0