Inte bra att..

...tala för mycket när man intagit en stor mängd alkohol. Min lägenhets kompis som jag hade i Spanien började alltid fester med att be om ursäkt för allt eventuell skit som skulle komma ut. Mycket bra men ändå, men vet ju inte vad man sagt när man vaknar på morgonen. Det hörde ju till saken att han alltid var elak. 

Detta har hänt:  Jag har pratat
                             Jag har pratat oklart
                             Jag har pratat för mycket
                             Jag har påbörjat meningar och inte avslutat dom
                             
Jag har under natten pratat och jag vet inte riktigt vad jag sagt! Jag menar man kan ju säga vad faro som helst ju.
Jag vet att jag inte varit elak och det känns lite bättre då. Kanske det skulle vara bra att man tappar talförmågan tidigare under alkoholruset. Det skulle vara förbjudet att tala när man inte längre kan stå på ett ben.

Man brukar säga att en onykter man säger vad en nykter man tänker.
jaja...mycket möjligt. kanske kommer det fram hur och vad jag sagt en vacker dag =)

Rekord gjort!
jag ligger i sängen sedan cirkus en timme. Skönt. I morgon har jag en lyx dag. För mig är det lyx att sluta kl 17.00 =)  ganska död är jag men jag ler fortfarande.

Im still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0