hittat sköna bilder...

För ett tag sedan bodde jag i Spanien. Folk tänker alltid att det är lite lyxigt och så..
Men det var inte alltid det! Nu bodde jag visserligen mycket bättre än de flesta studenter men jag fick betala därefter också. =(FRÅN MIN LÄGENHET
Hur som helst så tänker människor ofta att det är varmt och skönt. Detta är en blid då jag försöker få upp värmen i mitt rum men framför allt i sängen... =)


dessa människor kunde festa.....

och om man inte festa då såg man till att städa till sig.,,ha ha...
när jag åkte hem hade jag fått ölmagen... kolla in den här...


Sis o jag... 

Det här bodde jag också med....


Kommentarer
Postat av: hembiträdet ;)

Vilken j*kla mage jojjo?? men endå fruktansvärt sexig ;)

/ Bella

2008-07-24 @ 16:59:28
Postat av: lilljojjo

BELLA: hihi... visst är den det alltid. Men detta bjuder jag på....tänkte först att det kanske skulle vara dumt att lägga upp den men va fan....

2008-07-24 @ 19:39:25
Postat av: Per

Haha, skulle kanske haft en bilddagbok också ? :D Men fina bilder :D Hoppas du får en underbar semester, och är frisk och pigg :D

2008-07-25 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0