Helvetesnatt och dag…

Jag låg i sängen ca 3 timmar och stirra i taket, fullstädigt omöjligt att sova.

Vet inte varför, liksom planera dagen där på och inte bara det... också framtiden då och då. Varför gör man det? Det blir ändå aldrig som man tänkt sig i varje fall. Vakna kl 7 tvärs över min 160 cm säng och förstod inte ett dugg. Såg ut som om jag slagits med något, täcke och kuddar överallt. Jag var sjukligt trött. Drog igång kaffet och denna gång 6 koppar för att vakna till hade ju bara sovit 4 timmar. Stressad och sur för att inte ett enda plagg i min garderob var tillräckligt bra för att dölja tröttheten. Såg ut som ett spöke.

Kom till jobbet tidigt för att jag skulle hinna fixa allt som skulle göras på kontoret under dagen så att jag sedan istället kunde gå på golvet för det är mycket mer min grej.

 Men det slutade med dator krångel. Vi är inte bästa vänner jag och datorer och kommer aldrig att bli för den delen. Men jag kände mig ändå som en intellektuell pitbull. Ganska smart och elak.Stakars killen på datasupporten. Ber om ursäkt för detta. Tycket bara att du inte fatta var jag ville ha hjälp med. Så där satt jag på kontoret och svettades.

Min lunch....ja den kom runt 15.20 idag. Magsår? Japp

Det värsta är att sitta i telefonkö det finns ingen värre än att vänta.

Kolla på klockan och blev glatt överraskad det var dags att gå hem och sova men så blev det inte heller...Min pappa skulle komma till mig för att äntligen sätta upp alla mina tavlor och sånt. Har nämligen gjort en lite renovering. Kaffe igen och ja nu sitter jag här och kommer inte att sova inatt heller. 100 % säker.



Det var barnbomb på stan idag, var det någon annan som uppfatta detta?

Fy farao! Sött ibland men inte idag




Ja en nyfikenhet har börjat gro.















Kommentarer
Postat av: Sverka

Är det inte alldeles underbart att inte kunna sova? Jag har samma problem och blir snart galen. Tur att det finns kaffe iaf.



Gillade förresten formuleringen "intellektuell bitbull"!

2008-07-03 @ 00:08:07
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: Sverka

eller pitbull skulle det kanske vara...

2008-07-03 @ 00:08:32
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: jojjo

Sverka:haha... ja ser där, så fel det kan bli.

Såklart att det skulle vara pitbull.Och det här med att sova är ju inte kul. Jag har testat allt,badat,läst,räknat får och tagit piller.Och inget av detta fungerade.Antar att det är en massa i huvudet!

2008-07-03 @ 09:27:12
Postat av: Sverka

En massa i skallen brukar ju kunna ställa till det tyvärr. Om du redan har testat allt är det ju dessutom lite svårt att komma med förslag ;)



Sluta tänk och flyt med bara, allt ordnar sig iaf på något sätt.

2008-07-03 @ 11:57:26
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: jojjo

Sverka: Sant det! Det är väl kanske det jag gör lite för mycket ibland.

2008-07-03 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0