Gud va jobbigt...

Ja...jag e sliten idag... min lägenhet såg ut som ett rent helvete när jag vaknade upp.
Jag bar ut 6 påsar med flaskor. Såg mer ut som om det hade varit krig än fest om jag säger så.
Skulle ju har familjen på fika så det var bara att städa och se glad. men det kändes mer som jag ville dö i soffan.
Efter några timmar var jag på benen och fy var duktig jag har varit. Var ut och gick 1 tim o 45 min. Helsjukt. Vem skulle  fixa det en dag som denna? Kan ju också tala om att det var svin kallt ute! kan inte fatta att det är sommar. Nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag har sagt till folk i telefonen på väg till krogen. Så borta var jag inte men pratat har jag gjort det vet jag.
Imorgon åker jag till S-holm, ska bli skönt att se nåt annat.


im still alive...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0