försökte vara snäll!

vad är det med alkoholisterna på stan egentligen?
Jag hade oturen att ta emot en kund idag som inte luktade speciellt trevligt.  Fruktansvärt skulle jag säga.
Lilla jag tänkte för en sekund att det är ju synd om dessa och bestämde mig för att fråga vad han sökte efter.
Svaret jag fick var - Du ska inte vara så uppkäftig!
Argt klev jag tillbaka och funderade på om det helt enkelt skulle varit bättre om jag fråga något i still med  - Vad i helvete gör du här? Men så kom min favorit vakt förbi och såg vem jag hade på besök och då gick det himla fort för denna att rulla ut.... när han kommit en bit utanför gav han mig fingret. Är det så här det ska gå till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0