festen kan börja.

Jag kommer att börja festen själv för det blir mycket roligare om jag är lite rund under fötterna när det andar kommer. Bli väl som vanligt en eller två drinkar i badet först och sedan en framför spegeln. Sedan är man på G! Lång dag  har det varit ringde på dörren KL 07:00 och jag kunde knappt titta i kikhålet för det var så tidigt. Jag menar kl 7 en lördag morgon! Men där stod lilla mormor med blommor. Himla gulligt, men  7 på morgonen. Tack!

 Vad som händer är ännu oklart men jag gissar på att det blir en drink på bocken och sedan Goya! Det blir fint det! OCH JAG SÄGER DET IGEN.... INGET KINKYPARTY. OCH INGA LÖJLIGA PÅHITT IKVÄLL.........


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis på födelsedagen vännen /hug

2008-07-05 @ 17:26:16
Postat av: Sverka

Om jag har fattat rätt fyller du år? Grattis isf!

Tack för kommentarerna förresten.

2008-07-05 @ 18:43:03
URL: http://sverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0