=(

 ligger jag på golvet och tycker synd om mig själv. har kommit hem från en super seg dag och känner mig bara allmänt hängig.....hur tråkigt är inte det! ni vet när man känner sig liten och man fryser och har sig. Spelar lite Daffy så kanske jag kommer på bättre tankar

Blev bjuden på mat av den intressanta manspersonen. jag tackade nej =(
Pappa ringde och fråga om vi skulle ta en öl på stan. Jag tackade nej!
Ida fråga om vi skulle gå ut. jag tackade nej!



Ja vet..,att man inte ska sporta en massa men jag tror stenhårt på en sväng i friska luften.....hemköp nästa...



Kommentarer
Postat av: Sverka

Jag tycker att du ska ta och krya på dig snarast :)

2008-07-23 @ 23:01:55
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: lilljojjo

Sverka: ja det tycker jag med =)

Gör allt jag kan!

2008-07-23 @ 23:11:40
Postat av: lotta

vem tacka du nej till middagen av?

2008-07-24 @ 19:37:04
Postat av: lilljojjo

LOTTA: skulle du bra gärna vilja veta va!?

kram på da

2008-07-24 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0