En tub extra..

Kan inte låta bli att ta upp detta med den här typen av tjejer som inte kan låta bli lipgloss en sekund. Idag såg jag en tjej som talade i telefon och rökte samtidigt. Såg ut att ha fullt upp men ack så fel jag hade. Hon tog ciggen i samma hand som hon hade telefonen och på något jädra vänster fifflade hon upp en tub lipgloss och smeta på. Hur viktigt kan det vara när man talar i telefonen. Ville bara springa fram och upplysa henne om att det bara såg ja förlåt men bimboaktigt ut. Jo jag använder också detta fantastiska medel för att se sexig ut men inte varenda jävla sekund. Jag undrar om detta är det första hon gör när hon vaknat på morgonen! Kanske har ett tub extra tub vid sängen? Bara en av dagens iakttagelser.



På lördag ska jag tydligen fylla år. Ja och det blir ju som vanligt fest och annat skoj. Det är ju visserligen inte lika kul att fylla år längre men kul ska jag ha. Det är ju inte varje helg jag går ut. Som vanligt kommer det bli svårt att välja krog och detta bara för att jag har så OLIKA vänner. Det blir sådan spridning ni vet och det är ju inte kul. Men kommer redan nu att säga ifrån ni tar inte med mig på Kinky partyt . Åh för guds skull inga drinkar, ni vet hur det blir.


Jag kanske inte är så tokig?


Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Haha men bella har redan skvallrat att du har väldigt snygga underkläder så Kinky vore ju perfekt för dig på lördag =P

2008-07-01 @ 22:15:32
Postat av: Emelie

Nuså. Jag skriver en kommentar! Jag är ju lite kass på det som du kanske märkt. Ha en underbar lördag Jojjo! Grattis i förskott (minne guldfisk så jag safear). Ses! Kram hej!

2008-07-02 @ 00:39:49
Postat av: lottasyrran

hej syrran, ska bli kul o komma på din födelsedag! :) säg till om du vill ha hjälp med fika för släkt o vänner :) så kan jag försöka hjälpa dig.. kom ihåg o bjuda killarna nu då!

2008-07-02 @ 18:55:43
Postat av: jojjo

Lotta: det vet du...Dom 101 dalmatinerna kommer.



Fröken nöjad: jasså det har hon! men vill inte vara kinky på öppen gata vet du! Ses på lördag!



Emelie:Tack och kom ihåg nu då att jag inte ska jobba på lördag kväll! kram

2008-07-02 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0