En ledig dag.

Fick bli buss till Stockholm vid 8 i morse, skulle möta en vän ifrån Spanien och hänga lite. Föredrar tåg men det gick inget då. På bussen tänkte jag sova lite men det gick åt helvete för två syskon satt och slogs med varandra i ca två timmar. Jag kunde fan inte somna men deras mamma såg ut att sova gott. Men jag fattar inte hur? Efter ett tag blev det ganska intressant att lyssna på dessa två. Den ena, antar att det var den äldre utövade pennalism! Ren skär tortyr både fysiskt och psykiskt. Okej det var inte kul men ända. Men denne var en riktig översittare.

Detta får mig att tänka på mig själv. Undra hur jag gjort med mina egna syskon? Har jag varit ett svin? Jaa vi har slagits vi med, vilka syskon har inte gjort det någon gång?

Men jag hoppas för mitt bästa att jag inte varit så elak. Det visar sig på något sätt. Det kommer jag antagligen få veta nu! När jag klev av bussen såg jag på den lille att han var alldeles tok blå på näsan. Det gick plötsligt upp för mig varför han skrek som en stucken gris.

Jo! jag vet ett par tillfällen då jag varit dum som liten nu när jag tänker efter.

Ska krypa, jag lovar.



Jag träffade Nauel på centralen för att sedan gå till ett schysst ställe i Gamla stan. Men vi kom inte så långt för det regnade så mycket. Surt! Fick liksom ta det första bästa ställe på gatan och sedan var kacklet i gång. Det var nästan två år sedan vi sågs. Så himla kul.

Fick se bilder från Norges norra delar och konstatera att jag måste dit.

Kul kul!


Sara och Cilla: vill bara meddela att min alldeles nya kaffemugg var med hela vägen till Stockholm idag och den är så mycket bättre än min gamla.   

Rosa och fin, plus att det finns en spegel på den. Japp! Kan det bli bättre?





Kommentarer
Postat av: Sverka

Är inte barn alldeles och deras skrik alldeles underbara ibland?

Jag tror nog att du och har levt om och stört folks skönhetssömn någon gång, eller?

2008-07-07 @ 23:18:36
Postat av: jojjo

Sverka: Barn kan vara alldeles underbara när dom inte slår ihjäl varann! Och jo jag har levt om och stört folks skönhetssömn. Men ibland kan vara värt det!?

2008-07-08 @ 07:56:51
Postat av: Cilla

Det är en snygg mugg till en snygg tjej :)

2008-07-08 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0