Dangerous!

Kanske har det varit konstiga dagar om inte annat lite farliga.
Har haft en massa konstigt folk på jobbet. Knarkare och bara allmänt störda individer. En mansperson i min närhet visar sig vara mycket intressant. Nog om det farliga!


Jag har också tillbringat en del tid med att fundera på grejer som te.x  varför det ibland kan vara så svårt att uttrycka sig när man annars kanske inte har det? Har också funderat på om jag är ensam med mitt helvetes projekt. KLÄDER! eller är det så att tjejer byter om hundra gånger?=)

säga vad man vill om Amy Winehouse. okej hon ser faktiskt inte fager ut, men vem PIP gör det alla dagar året om? =)
hur som haver har hor röst ivarjefall och gjort en del bra låtar. kan ju nämna några..
You know im no good ***
Mr. Magic ****
What is it about men **

Just nu sitter jag i soffan och spelar Daffy på full volym äter Riskakor Gräddfil/lök och dricker en bacardi. Lite tråkigt men skönt. Jag kanske är lite tråkig men vädret är värdelöst.
Funderar jag ju också.

Kommentarer
Postat av: S

Och vilken kategori tillhör jag, den intressanta manspersonen eller den allmänt störda? ;)

2008-07-19 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0