Dålig musik.

Jag kan inte säga att jag lyssnar på någon speciiell musik, jag myssnar på mycket. Många säger att jag lyssnar på konstig musik och detta antagligen för att jag ofta gillar det som ingen annan gillar eller så gillar jag bara vissa bitar ur en låt. Och stilar... ja jag har ingen och kommer inte att ha. Men det som idag spelades på torget  var bara för mycket! Jag skulle heja på familjen där ute men fick snabbt ont i kroppen och ett kraftigt illamående tillkom. hur är det möjligt att man kan se ut som den där Magnus och hur gammal är han? 30 eller? Nej nej närmare 50 skulle jag tro. Hoppas han inser att han inte längre är ung och att ingen skratta åt honom när drog sina dåliga skämt.
Snälla lova att ta ner mig på jorden den dagen jag försöker att se ut som 25 och inte är det! Tack!
Vi har för många av dom i varje fall!

På lunchen idag skulle jag gå över torget men höll på att bli överkörd av ett gäng kvinnor med barnvagnar. Dom var farao 4st i bredd och liksom bara körde på. Dom såg mig men tyckte tydligen att hela jävla världen skulle flytta sig. Vad är det med barnvagnar och dess förare? Har tänkt på detta länge nu för det är samma ska om jag går till ett cafe i stan så får man liksom klättra över dom för att komma åt kaffet. Och nej jag har inga problem med barn! Väntar just nu i dagarna en kusin som jag skall bli gudmor åt. och dom skulle ju aldrig har frågat mig om jag inte varit snäll med dom.

Men annars kan jag känna mig glad över denna dag, för det finns bra saker i den också!
Fortfarande nyfiken!

Im still alive! =)


Kommentarer
Postat av: Per

Haha, barnvagnarna har du rätt i.. Det är lite jobbigt när de tycker att alla ska flytta på sig. Visst kan jag flytta på mig om det är en eller två som går brevid varandra. Men är det fyra på bredd så kan inte tro att alla ska flytta på sig. Då verkar de tro att de är bättre än alla andra..(jag gillar barn med, har faktiskt jobbat på dagis i 7 månader) så ingen tror något annat :D

2008-07-10 @ 10:22:51
Postat av: lilljojjo

Per: är det Per på nian!? dagis? Har svårt att tro detta men okej. Fler killar på dagis= mindre extremt tjejiga tjejer.Och det är bra. Ska tillägga att jag älskar färgen rosa och allt annat som tillhör den tjejiga/ kvinnliga världen.

2008-07-10 @ 10:37:04
Postat av: Sverka

Ja, jag vet inte riktigt vad som händer men en del mammor förvandlas till monster när de kör barnvagnar. De tvekar inte en sekund att kapa en hälsena eller så.



Låter bra det där med musiken ;)

2008-07-10 @ 11:21:54
URL: http://sverka.blogg.se/
Postat av: Per

Haha, ja Per på nian :) Oja, faktiskt så har jag jobbat på dagis !

2008-07-10 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0