äh...

Idag skulle man ju varit ledig. Sola skulle inte vara fel som man ser ut som folk. =) nej jobba blir det idag!
V 30 har jag semester och jag hoppas bara att det blir bra väder. Jag har bara tagit en vecka. Jag har hört/sett att det har med semester verkar vara en paniktid för många. men meningen är att man skall ta det lugnt. jag har förut tagit semester men ändå jobbat extra men nu ska jag bara döda tid! viktigt! visst något skall man hitta på men frågan är bara vad!?
Min käre mor bor ute på norrlandet, vid vattnet, där kan man verkligen slå sönder timmar. Och har man poplådan med sig överlever men länge. =)  resten av familjen drar till Spanien. =(
 
Vad skall ni alla andra göra?





det har visat sig att mina inlägg inte syns direkt, det tar tydligen timmar för mig? 

Kommentarer
Postat av: Sverka

He he, skön inställning. V.30 börjar det som jag kallar "den stora latheten", 4 veckor fyllt av ingenting och det känns hur bra som helst!

2008-07-10 @ 11:25:05
URL: http://sverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0