Delux mega lång tid har gått!

Japp jag vet det! saknat att skriva men det finns fan inte någon tid till det.
Jag jobbar och jobbar.......hem sover och jobbar och jobbar...Vansinnigt mycket jobb men det är ändå kul.
Kan hända att det blir den värsta månaden i mitt liv. mm Så är det.
På söndag kommer jag förmodligen att fixa en ny dator ...en mindre än den jag har och där med lättare att ta med sig.


Just nu handlar mitt liv mest om jobb och tid...jag kliver upp runt 5 och kommer hem runt 21,30
Ja ni förstår säkert att det inte finns så mycket mer nu...men fan vad kul det är.
Vi äger och vi säljer.....
Vi kommer att äga golvet till 100 % jag lovar.


bla bla jag måste sova nu men det kommer mer info om mitt sjukt intressanta liv...var inte oroliga mina vänner. :)

Ja just det ja...ser att det händer grejer här fast jag inte är här...;) haha kulkul

Tänker inte kolla texten så är det någon som bryr sig kan dom sluta läsa.... ;)

Im still alive :)


Kommentarer
Postat av: fanny

roligt att du äntligen skriver eftersom man är super nyfiken på hur det går för dig :)

2008-12-05 @ 23:03:25
Postat av: lotta

låter toppen syrran, jobba på så ses vi snart hoppas jag <333



en film kväll får de bli snart!!!

2008-12-07 @ 13:25:21
Postat av: Sara

Lilla hjärtat. Du är så himla duktig! Verkligen.

Ser fram emot när vi kan ses :)

Puss!

2008-12-07 @ 16:01:44
Postat av: "Han den där som skriver i bloggen ibland"

:(

2008-12-08 @ 11:45:56
URL: http://www.youtube.com/watch?v=NZfKXOlA7L

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0