Vad gör man ....

..när man möter en telefonförsäljare på troget?
I mitt fall stannar jag och lyssnar på denne otroligt överambitiösa kille bara för att jag  inte hade bättre för mig....
Eller som en dam som skulle gå förbi och blev stoppa.......hon blev sjukt arg. hon skrek och hade sig och jag tänkte att det skulle jag ju också blivit med tanke på att jag inte har rökt idag men icke! jag behöll lugnet ja. Svårt!

Jag har fixat en ny telefon idag men den står kvar i hallen....vågar inte öppna den!

Vet inte vad jag ska göra....tråkigt som 800!
Ledig i två dagar och har inte gjort ett skit. Skulle gått ut igår för då hade jag ju legat i sängen hela dagen idag och på så sätt fått dagen att gå. Eller kanske inte med tanke på att jag inte ska röka. Överskottsenergi är vad det handlar om!
Kan ju inte gå till furuvik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0