Iakttagelser!

Jag och min poplåda var och fika igår kväll. Sitter man så och bara tittar på folk så kan man få jävligt roligt.

Några iakttagelser från torget:

En tjej som hade mycket svårt att ta sig över torget i sky höga skor. sjukt roligt...såg ut som om hon gjort i byxan! =)
Ett gäng utländska killar med ett gäng modell mindre tjejer. Blonda så klart! (förlåt alla blondiner)
Gravida kvinnor/flickor. Hur många som helst faktiskt. Hur orkar dom?
En kille i för korta byxor och ett gräsligt äckligt hår. Fy farao!
Min favorit alkoholist på cykel. Antagligen hög!
En röd hårig tant.Hon ville nog bara ta bort sitt gråa men misslyckats med färgen. =)

Ska fortsatta sen ......nu ska ja ut och gå lite.


Gud vad skit jag skriver numera...INTE BRA. UNDRA VAD SOM HÄNT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0