Utkast: Jag har ...


För ett antal år sedan var jag en flitig fikartjej på ett cafe'. Så fort man slutat skolan eller hade ett hål i schemat var man på plats. Men bäst var att sitta där fredag eftermiddag för då kunde man se dessa mammor som var ensamstående och kanske just då "barnledig"!  Vilket vi fann ganska kul. Allt var så desperat! En efter en ramlade in med en grön påse  i handen som det klirra fint om och en hel del nya kläder som skulle sitta på under kvällen. Jakten på en ny bonus/ tillfällig pappa var igång . Senare i veckan kunde man se vem som lyckats. Denne kom nämligen inte på några dagar. Tro mig det var så. Hur som.. dessa mammor är idag tanter. Ute ur leken! Borta med vinden! Idag är det bara några i gänget som det löst sig för....Bonus/ tillfällig pappa har hittats och nya ungar är på väg! =)
Men en ny sådan grupp mammor har nu setts på ett annat ställe.... och dom är mycket värre....
Hur det fungerar vet jag inte men det ser ut som om dessa har hur mycket pengar...för dom fikar hela dagarna och är opererade typ överallt och här talar man bara om när man ska ut på krogen och vem som legat med vem.
En annan viktig detalj är att dessa kanske är så där mellan 17 till 20 år unga och då kan det säkert bli en lätt förvirring i livet! Mamma och leksugen på samma gång! JAJA! Jag vet att det finns städade mammor också....


Im still alive!


Kommentarer
Postat av: Doris

Jaaaa. mohahah så kul vi haft åt dom ...

dom har så mkt att prata om så dom till o med glömmer bort o byta bajs blöjjorna på sina barn, minns du den ungen som pajja min bulle o luktade BAJS!!! tack!

2008-08-12 @ 15:37:38
Postat av: lilljojjo

Doris: Ja just det!. Men vi ska va snälla nu ju....man vet aldrig ju! ?? =) kramen

2008-08-12 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0