Ut till mammsen!

Ska ut till mammsen idag och slå av livet en stund! För det är verkligen så jag blir när jag kommer ut dit, lugn och helt fantastiskt skön i kroppen. Kanske ska jag bo nån annanstans än där jag bor. Mamma har en halv trapp mot havet som jag kan sitta på i timmar och bara glo! Mysigast just nu är nog hunden som jag ska tvinga att ligga vid den öppna spisen för det är också en skön plats att hänga på. Har varit hemma i två dagar  men det  känns ändå som om jag skulle ha velat vara hemma idag och  tyckt synd om mig själv en stund.Jag känner mig liten idag. Inte bara idag faktiskt. Känns som jag skulle vara ledsen men varför vet jag inte. Men visst kan det bli så ibland? 
I vissa stunder känner jag att jag bara gör/ säger dumma saker och detta gör mig arg! Fy farao vad det känns som om jag vill krypa tillbaka till sängen och sova bort ett dygn eller två =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0