Slut på tystnad.

Först av allt vill jag förklara varför jag inte  skriver längre! Varför jag inte skriver så mycket, inte kul och inte klok.
Jag har under en tid haft andra saker för mig och dvs...
Fundera.
Känna efter.
Kramas.. plus lite till.
Tänka på vad andra tänker.
Sovit mindre.
Funderat lite till.
Semester.
Fester
Kanske inte gjort ett skit ibland.
Känt efter.
Hängt med kille.
Engagerat mig mycket ibland.
Haft det bra.
Haft det mysigt.
Fixat en sjuk telefonräkning. 
Upplevt många känslor.
Upplevt nya känslor
Tröttat ut arbetskamrater med olika frågor.
Köpt ny telefon.
Slutat röka.
Ätit för mycket godis. 
Tänkt efter.
Varit rädd lite väl ofta.
Mmmm jag skulle kunna fortsätta men det blir bara ännu mer tråkigt ju=)  Hur som helst så är har jag smakat en bit på en kaka och nu tror jag att jag vill smaka lite till. Frågan är bara om jag verkligen ska det,om jag får det. Kanske inte finns nån kaka att smaka på?
Tur det händer en massa nu i dagarna. Tycker om det just nu. Kanske till och med skulle behöva mer än det. Känns som om jag fått en massa energi sedan jag sluta med rökningen. Men det bästa är att jag känner mig snygg nu även om det händer skit i kroppen och det fortfarande handlar om svett, blod och tårar. Men det gör ju livet ändå. Det bjuds en hel del på svett, blod och tårar eller hur? Skit i samma! Jag ska styra upp nu. Ska skärpa mig. Ska sätta igång mina vanliga rutiner igen. Har faktiskt börja träna lite smått igen och det är så mycket roligare nu. Fråga mig inte varför!
Prata med Spanien idag. Hade varit och kollat min gamla lägenhet och den står kvar. Gud vad jag saknar livet jag levde där. Inte festandet så mycket men allt annat. Det fanns ingen stress alls. Inte som hemma i Sverige. Om det finns en möjlighet att man levt ett tidigare liv så har jag nog levt i Spanien.
Saknar alla lätta människor och känslan att bara vara hela tiden. Och detta även om man jobbar där. Alla bara levde.

nja nu kan jag inte fortsätta skriva mer men det kommer mer i morgon......

Im still alive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0