Semestern är slut..

Jaha! det var en seg första dag på jobbet kan jag säga! Det tog flera timmarna innan jag kom igång.
Fick frågan, vad har du gjort då? Jag har bara varit på staranden och tagit lugnt. Och det har varit så himla skönt.
skulle visserligen varit bra med lite mer ledighet. Men nu när min boss är tillbaka känns det som semester ändå!

Söndagen bjöd på lite ångest! Jag var ut på lödagen och detta resulterade i att jag blev liggandes i sängen hela söndagen. Det gjorde inget för det var ju sådant mysigt väder ju. Kan inte komma ihåg när jag hade en lugn söndag. sist =)  Slutade med att jag fick MAT och någon tog hand om mig en stund. 

Hade bestämt mig för att dra och träna nu på morgonen men så blev det inte. Min Doris ska komma och äta frulle nu för hon ska dra tillbaka till Norge.


Jag fick ett hjärta igår!
Ett godishjärta.
Lilla jag blev så glad att jag nästan inte kunde äta upp det.

Im still alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0