P3 är farao Guld!

Gick ner till stan tidigt eftersom jag skulle äta frulle. Beställde värsta frukosten och dunka igång radion på mobilen.
Ett program på P3 kördes som kallas för " mammas nya kille" sjukt bra. Jag satt och myste för mig själv och kom på hur skönt det är att vara själv ibland.  Alla borde vara själv oftare. Tror att det är bra för huvudet.
Hur som....P3 kör alltid bra musik och det är inte samma skit hela tiden.....
Vad har förstört Daffy?

När jag satt och åt frulle rullade det in 3 barnvagnar och dom parkerade så dåligt att dom blockerade min flyktväg när ungarna börja skrika. Har inte problem med skrikande barn...jag jobbar ju där jag jobba men inte efter denna helg.För övrig verkar det som om det är min grej....att fly 
känner mig konstig idag.. Känns som om jag skulle vara bakis faktiskt!

Så är det!

Im still alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0