Ovanlig situation 08:30

Att bli väckt på morgon är inte så vanligt i mitt liv! Klockan 08:30 blev jag väckt av  hunden som ville ut! Och med tanke på att jag och frugan gick till sängs runt fyra var det mest jobbigt att kliva upp. Och fort skulle det gå också det var ju bråttom
Det var inte som hemma i stan att man lite snabbt måste kontrollera utseendet för att kunna gå ut. Befinner mig mitt ute i skogen och vem skulle jag möta? Men jag var bra sugen på att fixa till morgon frisyren i varje fall.
På väg hem tog vi in tidningen och bestämde oss för att sova en stund till. Några timmar senare ringde det på dörren och jag öppnade nyvaket i mammas morgonrock! Farbrorn frågade naturligt om vi fortfarande sov, som att han kände mig. Jag fick förklara att jag inte var Lena ( mamma) och sedan vem jag var! Sedan frågade han med ganska bestämd röst om jag visste var klockan var? Då klev vi upp!..........11:30

13:40.... nu har vi lekt länge med hunden! ute och aktiverat honom så att han kan va lite lugn en stund.....Frugan kanske åker hem till sig snart. =( vad ska jag då göra? Gosa med hunden? kolla på TV? Tur jag har lugnet kvar i kroppen......
Ska jobba ikväll och det ska ju bli kul men jag skulle hellre kramas.


Kommentarer
Postat av: Carlos

Tja! Nu har jag kollat in din blogg. Typ dags att gå och lägga mig. Just ja, länkar till min blogg så du kan se om du vill. Ha det bra, vi syns. //Carlos

2008-08-18 @ 02:52:19
URL: http://carlcamel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0