Nu kommer det....

Har gjort det igen.....
Hur fungerar killar/ män? Har en massa tjejkompisar som också är väldigt intresserad av att veta detta. Men det verkar vara ett universum i huvudet på dom. Det kommer ta hela livet för fan och förstå. Jag vill förstå allt. Om jag då lyckats förstå så är det nog för jag suttit fast med samme man 50 år och då är det hinner man nu inte leva med att kunna förstå. Jävligt trist ju. Det hör till saken att killar tänker precis likadant om tjejer/ kvinnor! Jag har funderat på om jag ska ägna mitt liv åt att vara test kanin i detta universum men frågan är hur störd man kommer att bli? För det kommer man att bli! Jag har till och med fått skador för mindre.

 I gänget funderar man nu på att utlysa kärleksstrejk för att få dom att berätta hur dom egentligen fungerar i skallen. För allas skull så klart. Själv slipper jag detta.

Som liten fick man lära sig att det var varmt på spisen och att man kunde bränna sig. Mycket riktigt så gjorde man det och gav fan i att röra plattorna igen. Idag sätter man inte frivilligt handen på plattan Nej! Det här men killar är ju helt otroligt. Vi vet ju att man kan bränna sig och ofta gör det sjukt ont. Så tjejer varför gör detta frivilligt? Bara en fundering.!

Funderar säkert på vad som hänt.....inte mycket alls. Jag har bara haft en mysig tid och nu är den slut.

Lika många killar som grisar och förstör finns det tjejer som gör det samma. Och jag kan bara tala för mitt kön.
Tjejer!.. ni måste ju förstå att om ni leker "katt jaga råtta " så måste ni ju städa upp efter er.  Att leka men dom är inte snällt. Att långsamt döda det lilla fungerade i dessa små liv är inte rätt. Jag har tokigt nog låtit  för många saneringsobjekt kliva in i mitt liv. Jag är trött på detta. Jag vill ju inte bli en sån som går igenom livet på darriga ben. Så sluta!

Big girls don't cry sjunger hon i låten men fel fel jag gråter ofta.

Jag träffade en trevlig kille för ett tag sedan som vissade sig mer intressant än jag kanske hade förväntat mig. Han har varit för bra för att vara sann. Detta gjorde att jag höll tillbaka en jäkla massa känslor och annat vilket i sin tur gjorde personen ifråga fundersam....slutade med att han inte visste vad han kände/ ville och jag valde att kliva av. Men fan vad jobbig det är..........


mer kommer snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0