nu kommer det mer....

Att tro att människor är snälla är viktigt. Igår leverera jag mycket på samma gång både, mig själv och mina känslor. Vilket jag idag på morgonen kände var helt sjukt dumt. Ångrar mig! Hur ska jag göra nu? Det går inte att ta tillbaka det?!  Verkar som om jag kanske till och med gjort bort mig. Men hur ska man veta om man gör rätt eller fel när det handlar om ens egna känslor. Man gör tydligen vad som känns BÄST FÖR STUNDEN!? I alla lägen och inte bara jag! Det värsta är att det man säger på fyllan är så ärligt och så rakt det kan bli jobbigt. En ska som hände igår var att kanske är en av Gävles mest vidrigaste kom fram och fråga om jag skulle med på efterfest. Ärlig som jag är och kanske lite HÅRD DÅ svara jag nåt i still med Vem tror du att JAG är? Ser jag ut som en av de där som hänger på MCDONALDS Kl 03:00 och är desperat? Som du kanske ser väntar jag på taxi och ska hem. ENSAM!....TACK. Killen i fråga hade nog inte förväntat sig det. Hade jag inte varit onykter hade jag inte svarat så!.......Tillbaka till det att jag levererat mig själv...
Det tog himla lågt tid innan jag gjorde det men det kom till slut.
Nästa gång det ska komma sådant ur min mun kommer det förmodligen ta ännu längre tid

Som tidigare skrivet så är jag en funderare.... så det kommer förmodligen komma mer om en stund.
Jag är väldigt försiktig men det kommer inte att fungera i längden...

Im sill alive
Im forever changed
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0