Lajjen tungt!

Nu var debuten med Hoffmaestro gjord. Det vad så mycket Spanien i det hela så jag nästan grät... lite löjlig så där jag!. Dom gjorde en tung och otroligt kaxig parodi på techno vilket gjorde grabbarna Hoff ännu bättre. Kanske var de lite hårda i vissa lägen med detta berodde enbart på att en av killarna var på tok för påverkad av något! =) hade inte direkt druckit en Hoff. Synd att dom inte körde fler låtar men jag fick i varje fall tre av mina favoriter.  
Tyvärr kan jag för lite om dessa killar men jag ska ta reda på mer. En ska jag inte visste var att dom spela förra året också men då hade jag inte en aning om vilka de var. Men syrran har spelat några slingor och jag blev sjukt nyfiken, fick skivan av henne och på den vägen är det. Tjejen med den bredaste musiksmaken är nog för farao jag. Tack Doris

Det har visast sig att jag inte gärna svara på frågor. Spelar tydligen inte någon roll vad det är för frågor. Jag flyr...säger att jag ska svara på det sen...måste tänka...jag vet inte eller så börjar jag prata om annat. 
En person sa till mig att det här med att fundera på svar känns som tveksamhet! Kan det vara så? Mycket möjligt... men jag ska nog ändå tänka lite till innan jag levererar det komande svaret.

Tok helg på G...=)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0