Kommer inte att bli lätt!

Idag kommer det inte att bli lätt att sköta sig.Och det kommer inte att bli lätt för min kollega heller. Sjukt trött. så trött att jag faktiskt mår illa. =( Först sov jag typ inte ett skit inatt. Sov oroligt, vakna hela tiden och en gång grät jag man jag vet inte varför =) första gången jag vakna var klockan 02:30 och därefter kunde jag inte somna om riktigt
Om solen varit framme idag skulle det nog förmodligen varit lättare att kliva upp. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli om en liten stund. SVART hela dagarna. Men gud vad jag tycker synd om mig själv....Känns lite som det är jag mot världen! 

Dagens problem 09.30 till 19.15!


Im still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0