Karatefylla och muppar

I lördags var det mupparnas super kväll!........konstiga människor i konstiga kläder!
Vad har hänt med tjejerna i Gävle? Jag skäms nästan för att vara tjej ju! Det fanns ingen kläder! Eller jo men det var så lite att jag inte vill kalla det kläder. EN sporttop och hotpants. Själv höll jag på dö av kyla. jaja.... sedan har vi dom som kommer och önskar musik hela tiden..rekordkul var när en liten tjej stod och hoppa framför mig och skrek att hon ville höra låten karatefylla...jag svarade kort att vi inte hade Hits For kids skivor. Ajaj  jag var nog otrevlig. ja det var ja... men lite får man ta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru va ljuger du för .. eller är det en pik?

2008-08-19 @ 12:51:21
Postat av: lilljojjo

Svar till dig som inte vill tala om vem du är! Nej jag ljuger inte och vem skulle jag gett enn pik?

2008-08-19 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0