Jobb.

Så här kommer min helg att se ut...

Fre 12.00-19.15 Glitter
Fre 20.00- 02.30 Big
Lör 09.30-17.15 Glitter
Lör 22.00-03.00 Hangloosebar
Sön 11.30-16.15 Glitter

SJUKT MYCKET JOBB!

Men det är pengar ju...



Hur som helst så är det en sådan där dag då jag ligger på hallgolvet och funderar på vad jag ska sätta på mig! Kan inte förstå att det egentligen skall vara så jävla svårt. Man kan ju ha snyggdagar och ful dagar har jag hört. Idag är det en sådan dag då jag tycker att det inte finns ett skit som kan få mig att se bra ut.  Har nu slitit ur hela garderoben och nej det finns inte ett skit att ha på kroppen. Återigen funderar jag på om det inte skulle vara bättre att vi gick nakna.Eller så måste bli jag vara rik! Om jag skulle vara det skulle jag köpa kläder varje dag och helst inte I GÄVLE!

 Detta är drömmen ju. Fy vad lätt det skulle vara att se vad som fanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0