Jäkligt förnedrad och ledsen!

Jaha! vilken tur att det är skit väder då kan jag ligga kvar i sängen. Jag mår som jag förtjänar.
Kvällen var ju himla trevlig tills vi kom till krogen! jag fattar inte vad det är för fel på dessa killar som bara tar sig friheten. Friheten att dra tjejer i håret och ta lite här och lite där! Okej om det är ett sätt att ta kontakt. Jaja visst! Men ber man klart och väldigt tydligt att dom skall sluta och inte gör det kan det lätt bli aggressivt! Kände mig jäkligt förnedrad och ledsen för att man ser mig och många andra kvinnor/tjejer som saker. Vi är människor precis som ni! Respekt tack!

För övrigt tycker jag synd om mig själv!


Im still alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0