jaha då var det dax igen!

Hemma och ska försöka sova lite! Men fastnat här!
Inte bra!

Igår jobba jag på polarna och det var ganska lugnt och det är ju bra ju. detta innebär att det inte var så mycket påverkade ungdomar ute. Det fanns annat ute....=)

Jag har verkligen funderat på om det inte finns möjlighet att hitta någon som kan fungera för mig.
Men nej.....antingen är dom för ytliga eller så för djupa. Eller så har dom inte lekt färdigt men det verkar inte någon kille ha gjort. Tröttsamt. Tror inte på Gävle! En annan ska som också stör är att dom kan vara för viktiga. ja ni vet när dom tror att dom är JÄVLIGT SPECIELLA.  För det vet ju ni också att vi har för många av?! Hade kontakt med en snubbe för ett tag sedan som skrev till mig att det finns bra killar men att dom var bara sällsynta.
jahadå...väldigt sällsynat får jag lov att säga. Frågan är vart man ska börja leta? Men tjejerna och jag är rörande överens om att Ögongodis är viktigt....väldigt nödvändigt faktiskt.....
Lika nödvändigt som att borstad tänderna!

Fan nu äter jag vid denna jävla dator oxå!

En annan ska jag kanske ska göra slag i är att skaffa en städerska. Burkar ju ta till en syster ibland. Men problemet är att hon  inte har tid. Jag måste en städerska  för att jag inte har tid och så visar det sig att städaren inte heller har det! vad gör man då? 
Fy fan.... det ser ut som man har slängt in en handgranat i min koja snälla hjälp mig.

 Är jag ganska glad att jag jobba som jag gör.
Slipper sitta hemma och se skiten och jag får träffa folk hela tiden. 

 Är jag är trött? lite lätt grinigt nu va!
 

Kommentarer
Postat av: Syster bella

Klart jag ska fortsätt hjälpa dig, nu har jag inte tvättsugan ju;) Bra att vi båda kom hem bra i kväll Puss bella

2008-08-31 @ 03:30:58
Postat av: lilljojjo

tack Bella! nu är jag på väg till en frulle på stan! hoppas du hade kul igår! puss pusss

2008-08-31 @ 09:46:54
Postat av: Bella

Jag vakna nyss kvart i två haha, hade så jävla kul i går hihi ;) Puss

2008-08-31 @ 14:30:23
Postat av: lilljojjo

Är du bakis? jag känner mig bakis kan jag säga....men det var ju bara för att jag dela taxi med dig ju! =)

2008-08-31 @ 16:42:12
Postat av: bella

haha, liten huvudvärk, men mest ont i kroppen och trött, dansa ju som värsta token i går! har bestämt mig ska på hangloose på lördag igen :D jobbar du då? Puss

2008-08-31 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0