Jag borde sova mer.

Jag hade tyr som fick komma hem lite tidigare igår. Typ 00.30 var jag hemma men med tanke på att jag jobbat sedan kl 09.30 var jag ganska trött. jag står och gårhela dagarna på alla mina jobb.
Skulle behöva någon som verkligen tar hand o mig när jag kommer hem. Skulle det inte vara helt fantastiskt men nå som är hemma  hela dagarna och tar redan på allt jag slängt ut från garderoben och kanske till och med fixar med mat?

Frågan är om jag skall sätta ut en annons att jag söker en hemmaman eller en som bara kommer och fixar lite?
Jag är säker på att det finns någon som inte vill jobba och så vidare.

Nu ska jag bara köra ett till super pass....och jag hoppas att jag kan sova en sväng när jag kommer hem men det brukar ju bli svårt. och när man kommer hem från nattjobbet brukar det vara ännu svårare att sova. jag borde sova mer.

Helvetet drar igång nu....kläder! =)

Hur som jag har länge funderat på om att vara 30 år och sur.....är liv rädd för detta!
Putte jag kan inte låta bli...vet bara inte hur jag ska formulera det! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0