jaaaa!

Inatt kunde jag sova lite mer. =) sjukt bra. De senaste dagarna har jag bara vänta på att pappasen ska komma hem. När alla på plats igen och det är hur skönt som helst. Men det absolut skönaste är ändå att det har hänt nåt kul varje dag nu. hängt ut en massa med typ alla.

Ibland kan man bara vakna på fel sida och igår var det en sådan dag. den var skit och jag ringde till mamma och var dryg.
Hon gjorde en fantastisk insats för att rädda dagen....en lyckopåsen....men ost och en massa konstiga kex som hon köpt på nå fint ställe. det fanns en flaska vin, te och tidningen LEVA. Hur gullig som helst ju. Blöddig som jag är börja jag gråta. =)

Ska jobba kort dag idag. Skönt.

Tur att det finns en snäll mamma! Tack!

IM STILL ALIVE

Kommentarer
Postat av: doris

ohh vår mamma vet hur man myser till det!!

2008-08-26 @ 11:32:24
Postat av: Putte

Nämen titta vännen! Va dukti ja va nu och hittade sms'et med adressen =) Stabilt du präntar, kanske skulle vara kolumnist du =) Jasså, va jag ett saneringsobjekt också då?! Hmm, mjo kanske, killar skulle ha en sanerare i fickan, always.. Haha =) STOR fet kram på da Jojjo! ps. håller på för fullt och letar efter länkgrejen åt da, med lite datanördande ska jag väl hitta nåt =) PaZ

2008-08-26 @ 19:37:54
Postat av: lilljojjo

mikiz: ja mamma hon kan hon. men det är synd att du inte är här och kan mysa med mig ju... love ya



Kära Putte...du blev ett saneringsobjekt skulle ja tro...=) nej nej men det finns FÖR MÅNGA!och du tack för fina ord. kram

2008-08-26 @ 22:30:02
Postat av: lilljojjo

mikiz: ja mamma hon kan hon. men det är synd att du inte är här och kan mysa med mig ju... love ya



Kära Putte...du blev ett saneringsobjekt skulle ja tro...=) nej nej men det finns FÖR MÅNGA!och du tack för fina ord. kram

2008-08-26 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0