helt såld...

Nu är vi där igen. Musik! Jag kan farao lyssna sönder det jag tycket är bra och jag fick höra en snubbe och sen var det kört. På mindre än två timmar hade jag skivan och på torsdag kommer jag att kunna se hela bandet vad jag förstår. PÅ CITYFESTEN! Kul Kul... Ska bara se till att ta reda på när.
HOFFMAESTRO!  Fina ord mikiz.Fett jävla boxfresh och lajjen  tung  =)
 var det inte mamma som var boxfresh?


Japp...
jag har kommit till att det finns för mycket som är komplicerat här i världen. En grejj är att få tummen ur och verkligen göra vissa saker. I morse var det komplicerat att  ta sig upp mycket mer än det men det vill jag inte gå in på. Skulle bara framstå som en super nolla.

Super ledig i morgon...hoppas att det blir super väder....


Är det nån annan som tycker att cityfesten är skit?
jag tycket att det bara känns så där kul!   Om det är några roliga band som spelar ja visst men annars så är det bara tråkigt. Skulle faktiskt hellre dra ifrån stan.

Im still alive


Kommentarer
Postat av: Doris

ey ey ...:P

bokxfesh is mama.. men snubben e fan box fresh han me... like my dude.. pettan :P

fyfan va ja e aviiiiis, call me when Highwayman kommer... och im not leaving!!! dom kan man kalla tunga!

2008-08-06 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0