Fel!

Har tänkt en stund......

Kan det vara så att jag gör fel hur jag än gör? Det visar sig väldigt ofta att jag har fel i mycket och jag hör fel, säger fel saker och gör fel helt enkelt!

Jag skulle ha ätit bättre under dagen för nu skåp äter jag! Kanske behöver en cigg!
Skulle igår vid ett tillfälle sagt att jag ville ha skjuts hem för då hade jag inte uppfattats som konstig.
Skulle inte ta på mig mer jobb vilket jag nyss gjort.
Skulle inte ha slutat röka ....en mindre kontrollerad Johanna träder fram.

Telefonsamtal....Jag kan inte fatta att jag alltid råkar ut för trista samtal. Jag har haft tre samtal idag som slutat med konstigheter! mmm ja det kan mycket möjligt bero på mig med tanke på att jag gör fel/ säger fel ofta =)
Ska lägga ner telefoner tror ja =)

Im still alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0