En känsla!

Jag kan bara inte låta bli att ta upp ämnet känslor. De är ganska lustiga ju. Jag testade mig själv i dag och försökte tänka på hur det kändes i vissa sammanhang och varför.  Några timmar senare gav jag upp studerandet av mina egna för jag kunde inte riktigt koncentrera mig på mitt arbete. Jag kunde plötsligt känna att jag blev hysteriskt glad över att det finns så många knäppa, konstiga människor och dessa möter jag varje dag.

En annan känsla...som känns väldigt bra har också innefunnit sig.

Det är också en viss känsla att se ett band live trots att det är skit väder. kommer ändå att fälla en tår eller två. om inte annat kommer jag att få gåshud. DORIS du skulle vara här nu ju.

Hela jag är en känsla..?

Hela jag känner en ända känsla!

Jag känner känslor för fan...=)

Nog om detta....im still alive


Kommentarer
Postat av: Sverka

Så mycket mer kryptiskt än så där blir det nog inte... Eller?

2008-08-07 @ 22:02:27
Postat av: lilljojjo

Nej det blir det kanske inte men det blir bäst så tror jag! =)

2008-08-08 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0