Att gå ut...

ikväll kanske var det dummaste av allt!
Jag har sett att det är fler som läser min skitiga blogg på jävlig länge och jag skrev tidigare idag att jag laddar inför ett inlägg. Och det gör jag fortfarandemed otroligt mycket tankeverksamhet. Jag ska bara se till att få till saker å ting på ett väldigt smidigt sätt. Kanske blir det en explosion av min hjärna vem vet. =)
Att saker kan göra ont har jag ikväll upplevt på ett och annat sätt. En kille skulle hälsa på mig och klev på mina tår och jag nästa grät av smärta. En annan råka bara dansa in i lilla mig och då fick jag en öl över mig och en massa mer. just nu har jag ont över allt. 

Sms efter krogen är = otroligt dumt.
Slut på festandet skulle jag tro!


Jag återkommer när jag sovit av mig all skit tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0