Ännu ett samtal...

Ännu ett samtal men denna gång förstod jag vad personen ifråga sa och menade! Och det blev inte ett konstigt avslut! Mycket bättre! =)

En timme senare kom det ett annat samtal från en annan person som ganska ofta ringer och gör en massa annat under tiden.När denne ringer  talar personen ofta med telefonen i olika positioner. Så där att det låter himla konstigt och otydligt ni vet. Och på 20 minuter har man har man avverkat en hel veckas komande planer plus alla detaljer.
Men det gör inget...Jag älskar detta och älskar personen för den delen. =)

Har lyckats skicka iväg ett samtal jag med..... till en nyfiken liten människa... ;)
hoppas jag har stillaat din nyfikenhet så du kan sova gott om nätterna.


Kommentarer
Postat av: fröken nöjd

Nej när du skriver sådär kan inte jag sova gott om nätterna! Vill ju veta meeeeer!!! =)

2008-08-08 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0